O2 - głośna plstikowa rura idąca z nad chłodnicy do silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sawiksaw
    Classic
    • 2008
    • 20

    O2 - głośna plstikowa rura idąca z nad chłodnicy do silnika

    hej! a macie jakiś dobry środek do czyszczenia skór? mam klemensa z 99 i wartoby go było odświeżyć
    i podrzucam jeszcze jeden patent od siebie- sprawdzony i pewny więc bez obaw mianowicie do swoich skór aby je trochę zmiękczyć i odświeżyć używam... kremu NIVEA tak tak takiego zwykłego w niebieskim opakowaniu. nakładam na szmatkę i rozcieram cienką warstwą po tapicerce i pozostawiam na jakiś czas a następnie przecieram miękką szmatką i gitara
    przekładki anglików
    tel 500 244 252
    gg 22 61 476
  • Rafi2007
    Drive
    • 2007
    • 71

    #2
    O2 - głośna plstikowa rura idąca z nad chłodnicy do silnika

    {O2 1.6 FSI} Problem jest taki, że ta rura plastikowa (to jest jakiś chwyt powietrza chyba) a raczej jej mocowanie do górnej części chłodnicy jest bardzo głośne. Są to 2 plastiki które trakcie przyspieszania z niskich obrotów zaczynają wpadać w wibracje i słychać rzężenie starego grata a moja Octawia ma tylko 2 lata i starym trupem na pewno nie jest. Co z tym zrobić? Macie jakiś pomysły? Z góry dziękuję za jakiś cudowny pomysł (typu złota rada Adama Słodowego na rozwiązanie tego problemu bo mnie on wyjątkowo denerwuje.

    Komentarz

    • karmel
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1363

      #3
      podaj meila to zrobie zdięcia jak ta sprawe rozwiązał serwis i ci prześle wieczorkiem
      TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

      Zobacz fotoblog

      Komentarz

      • Rafi2007
        Drive
        • 2007
        • 71

        #4
        świetnie, dzięki!
        Mój e-mail to [email protected]

        Fajna jest ta mysz z moim numerem IP i innymi "poufnymi" danymi. Ciekawe czy są takie wstawki mówiące czy Windows jest legalny ?

        Z niecierpliwością czekam na instrukcję i zdjęcia.

        Komentarz

        • gebek
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1214

          #5
          W mojej bylej 1.6FSI wystapil takze ten problem(jeden z wielu).Pozbylem sie tego,owijajac izolacje wewnetrzna czesc doplywu powietrza,co polepszylo pasowanie tych plastikow.Tam jest po prostu za duzy luz.
          Pozdrawiam i zycze duzo cierpliwosci z 1.6FSI
          Tato,tato...czy to auto jest chore?
          Nie synku...to diesel PD.

          Honda...the power of dreams.
          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

          Komentarz

          • oranje
            Ambiente
            • 2007
            • 148

            #6
            gebek, sorki za mały OT ops:
            Zamieszczone przez gebek
            W mojej bylej 1.6FSI wystapil takze ten problem(jeden z wielu).
            ale bardzo mnie ciekawi co złego działo się z Twoją Octą 1,6FSI. Mozesz ew. napisać na prive'a, choć nowy temat by się przydał na temat 1,6FSI - bo nigdzie takiego nie znalazłem :?:
            Z góry dzięki

            Komentarz

            • gebek
              L&K
              S_OCP Member
              • 2007
              • 1214

              #7
              Bardzo prosze.Przy przebiegu 2100 km wysypalo sie kolo magnetyczne walu korbowego ,co skutkuje programem awaryjnym.Serwis szukal usterki ponad 2 tygodnie=brak auta.Przy przebiegu 4000km-wymiana docisku sprzegla.Brak plynnosci skoku pedalu sprzegla.Problem powrocil,po kolejnych 4000km.Pojawiajece sie spalanie stukowe pomimo tankowania Pb98.Serwis nie moze znalesc przyczyny.Przy przebiegu 12000km pojawilo sie metaliczne grzechotanie podczas ruszania z wlaczona klima=serwis typuje lancuch rozrzadu,ale nie sa pewni.Mam juz dosc i kupuje Tdi.Poza tym wymiana czujki cofania,oraz przeciekanie wszystkich drzwi podczas deszczu.Oczywiscie dwie ostatnie pozycje nie ida na konto 1.6FSI.
              Pozdrawiam

              [ Dodano: Pon 29 Paź, 07 20:04 ]
              Zapomnialem o blokujacej sie jedynce w skrzyni biegow=serwis oczywiscie nic nie poradzi ,gdyz usterka wystepuje sporadycznie.

              Pozdrawiam
              Tato,tato...czy to auto jest chore?
              Nie synku...to diesel PD.

              Honda...the power of dreams.
              Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

              Komentarz

              Pracuję...